OBÓZ SZKLARSKA PORĘBA

Polska
Kategorie:
karate karate
Wyjechaliśmy na obóz w środę 31 lipca 2013 r. Pierwszego dnia zakwaterowaliśmy się w ośrodku i przeprowadzony został pierwszy trening.

Drugiego dnia zaraz po śniadaniu udaliśmy się na pieszą wycieczkę nad wodospad Kamieńczyka skąd udaliśmy się na zdobycie szczytu Szrenica. Po objedzie zorganizowane zostały jeszcze dwa treningi.
Drugiego dnia rano zaraz po śniadaniu udaliśmy się do Karpacza skąd ruszyliśmy pieszo na „Śnieżkę”. Wyprawa trwała cały dzień, niebieskim szlakiem spod Świątyni Wang przez Samotnię i schronisko pod Śnieżką.
karate sakura
Trzeciego dnia po śniadaniu udaliśmy się na zdobycie ruin zamku Chojnik, po czym pojechaliśmy na basen. Po południu przeprowadzone zostały treningi. W niedzielę udaliśmy się przez centrum Szklarskiej Poręby i huty szkła do wodospadu Szklarki, po objedzie trening a wieczorem oglądanie filmu.
10629242834_9b47104f63_b
Szóstego dnia udaliśmy się do Pragi w Czechach, zwiedziliśmy Stare Miasto, katedrę św. Wita, Ratusz Staromiejski, Most Karola, ścianę Johna Lennona i wiele innych miejsc. Z centrum wyjechaliśmy żółtą linią metra do ostatniej stacji Cerny Most gdzie już czekał na nas bus. Po powrocie przy kolacji z okazji 14 urodzin Mikołaja odśpiewaliśmy „100 lat” i Solenizant zdmuchnął z tortu świeczki.

Kolejnego dnia udaliśmy się nad wodospad Szklarka po drodze zwiedzając Leśną Hutę Szkła w Szklarskiej Porębie. Wieczorem piekliśmy kiełbaski przy ognisku i trenując kata.
Ósmy dzień spędziliśmy na kąpielisku Jelonek w Miłkowie oraz odwiedziliśmy zakręt śmierci na drodze nr 358 między Szklarską Porębą a Świeradowem-Zdrojem. A wieczorem przeprowadzone zostały treningi.
10630140054_61f4de1745_b
Kolejnego dnia udaliśmy się pociągiem ze Szklarskiej Poręby do Harrachova, gdzie zwiedzaliśmy skocznie narciarskie i największy w Czechach wodospad Mumlavy. I wieczorem jak zwykle treningi.
Dziesiątego dnia z powodu złej pogody i w celu regeneracji spędziliśmy na sali trenując karate, wieczorem spędziliśmy czas na dyskotece.

Jedenastego dnia po śniadaniu udaliśmy się do niedziałającej już odkrywkowej kopalni kwarcu w Górach Izerskich, podczas wycieczki zaczęliśmy egzamin. Po objedzie odbyła się druga część egzaminu.
Wieczorem zorganizowaliśmy zawody obozowe w kata i kumite. Ostatniego dnia po śniadaniu spakowaliśmy się i udaliśmy w drogę powrotną do Rumi. Wyjazd został wsparty przez Urząd Miasta Rumi – serdecznie dziękujemy.

Napisano w
Nadchodzące wydarzenia

Nie ma nadchodzących wydarzeń.